Březen 2011

shit.

31. března 2011 v 17:50 | Denis |  Me...
Prase.
Takže včera..litr vína,litr a půl piva,čtvrt litru rumu a pár loků třešnovýho likéru.
Dneska?Celej den nic a asi před půl hodinou krůtí gordon v bulce,celá čokoláda,půl krajíčku chleba s trochou tunáku,balíček sušenek florenta.
Jsem dobrá co?
Můžu na sebe bejt hrdá.
Ztrácím naději.
Všechno se hroutí.

jídelníček 30.března

30. března 2011 v 13:18 | Denis |  Me...

Snídaně: plátek celozrnného chleba,půl cottage,půl rajčete,okurka
Svačina: velká černá káva
Oběd: kuřecí maso (5x10cmn plátek),paprika,hrstička zelného salátu
Svačina: bílý jogurt s jablečnou vlákninou
Večeře: nic

Holky mojeee...HEELP!Poslouchejte.Dneska večer-hodně lidí,hodně rumu,hodně vína,hodně marihuany,hodně grilovanýho masa.Ohen,louky,deky,...
Já mezi tím vším.
Lidi ok.Marihuana ok.Masa se nebojim,i kdybych is ho dala tak čistý bílkoviny mi nevaděj.Ale co ten alkohol?Jak se mu mám vyhnout
?Řekla jsem si že budu pít jen o víkendech.Ale jak se tomu vyhnout když tam toho bude tolik?Miluju alkohol.A lidi nebudou chápat proč JÁ nepiju.Já piju totiž vždycky.
Co na to říct?Jak se vykroutit?Jak se tomu vyhnout?
Snad to zvládnu...Vezmu s sebou ještě bedminton a trochu si zahraju sněkým..Takže pohybu trošku bude..
Já jsem zoufalá..Napíšu jak jsem dopadla...

Držte mi palce.

jídelníček 29.března

29. března 2011 v 17:45 | Denis |  Me...
Snídaně: plátek celozrnného chleba s jogurtovým pomaz.máslem,půl rajčete,čtvrt okurky , káva
Svačina: nic
Oběd: hrst zeleninového salátu se lžičkou balkánu,hrst rýže s tofu a zeleninou
Svačina: nic
Večeře: nic

Pití: černá káva,voda,zelený čaj
Pohyb: procházka ,cca 1h bedmintonu (nevim jak se to píše):D

No tak dneska byl kupodivu i pohyb!Na mě co říct..Možná budu s kámoškou chodit hrát častějc..Jinak dnes celkem ok den..s jídlem jsem taky docela spokojená...co vy kočky?:)

Summer thin

29. března 2011 v 15:18 | Denis |  Thinspiration
Hm Skirt

Desatero kroků k vysněné postavě

29. března 2011 v 8:00 | Denis |  Tipy,Triky,Diety
Desatero kroků k vysněné postavě
Žádný výsledek se nedostaví zadarmo a není otázkou okamžiku. Pevná vůle je jen na vás. Nezbytné je ale dodržování těchto zásad:

1. Pohyb

Pohyb je lidem přirozený již od pravěku. "Bez pravidelného pohybu výsledku trvalé redukce váhy nikdy nedosáhnete. Doporučovaná pohybová aktivita je minimálně třikrát týdně," radí výživový poradce. Nemusíte se zavírat jen do posilovny a mučit své tělo. Zpočátku postačí i svižnější procházka na čerstvém vzduchu. Navíc pohyb může sloužit jako skvělý předěl mezi pracovní a odpočinkovou částí dne.

2. Pití

Dostatečné množství vhodných tekutin je naprostý základ. Pijte v pravidelných intervalech. Minimum za den je jeden a půl litru tekutin. K tomu je potřeba tělu dodat ještě další tekutiny během fyzické aktivity. Mějte na stole vždy sklenici vody, tak, aby byla na očích. Uvidíte, půjde to. Nic se ale nesmí přehánět, i nadměrný příjem tekutin organismus zatěžuje, a to především ledviny. Postačuje 3dcl na 10 kilogramů hmotnosti.
Pitný režim je důležitý

3. Priorita

Váš organismus má své priority. Buď energii vyrábí, nebo uskladňuje. Umožněte mu to tím, že budete jíst vždy v klidu. S velkým jídlem nespěchejte a jídlo hodně kousejte. Pokud se chystáte sportovat, snězte poslední jídlo, které bude obsahovat malé množství bílkovin a tuků, nejpozději jednu až půldruhé hodiny před začátkem aktivity. Nezapomeňte se najíst i po cvičení. Tělo potřebuje energii na regeneraci. Pokud jídlo po cvičení vynecháte, výrazně se tak prodlouží doba potřebná pro regeneraci organismu. Pokud má být jídlem po cvičení večeře, a vy ji vynecháte, může dojit ke zhoršení kvality spánku.

4. Přirozenost

Vybírejte si přirozená jídla bez nadměrného obsahu konzervantů, umělých barviv, aromat a dalších chemicky vyrobených aditiv. Potraviny konzumujte v co možná nejpřirozenějším stavu, aby zůstalo zachováno maximum z jejich původní nutriční hodnoty.

5. Pestrost

Vybírejte si jídlo, které je i na pohled lákavé. Ne nadarmo se říká, že jíme i očima. Nebojte se vyzkoušet i méně obvyklé potraviny a recepty. Ať je váš jídelníček opravdu pestrý a barevný a lahodí nejen jazyku, ale i oku. Jednou za čas si dejte i jídlo, které možná nespadá do kategorie redukčních jídel.

6. Pravidelnost

Snažte se jíst v pravidelných intervalech zhruba každé 3 hodiny. Pravidelný jídelníček vám bude oporou na cestě k optimální váze. Držet redukční dietu rozhodně neznamená hladovět.

7. První jídlo

Zásadně nevynechávejte snídani. Její absence prokazatelně vede k poklesu výkonnosti organismu a k nárůstu váhy. Snídaně je základ dne. Dodá vám potřebnou energii pro nastartování organismu do nového dne.

8. Puls

Při pohybové aktivitě používejte měřič tepové frekvence, pomůže vám lépe hlídat zatížení organismu, a tím pádem můžete ovlivnit i živiny (tuky nebo cukry), které bude váš organismus při fyzické aktivitě dominantně spalovat. Zároveň vám pomůže optimalizovat váš tréninkový program..
9. Parťák
Ve dvou se to lépe táhne, proto v tom určitě nebuďte sami. Cesta k optimální váze je náročná, a když máte s kým sdílet své pocity, půjde to snadněji.

10. Plnohodnotný spánek

Velmi opomíjenou součástí redukce hmotnosti je dostatek spánku. Kvalitní a dostatečně dlouhý spánek je základem předpokladem kvalitní regenerace, pevného zdraví, a dokonce i štíhlé postavy. Nekvalitní či nedostatečně dlouhý spánek je rizikovým faktorem vzniku onemocnění kardiovaskulárního systému, diabetu mellitu 2, a dokonce i obezity. Spěte proto alespoň 6 hodin, nejlépe 8 hodin denně (v kuse). Krátce před spaním nesportujte ani nepracujte.

jídelníček 28.března 2011

28. března 2011 v 17:35 | Denis |  Me...
Snídaně: káva
Svačina: káva s mlékem
Oběd: káva
Svačina: půl krajíčku celozrn.chleba s jogurtovým pomaz.máslem,okurka
Večeře: malinká porce rýže,tofu a zeleniny,pár vidliček zelného salátu

No..jídlo bylo podle času.Večeře nebyla plánovaná,kámoška mě vytáhla k čínanům.Byla to malá porce a půlku jsem si nechala zabalit.Takže toho ppravdu moc nebylo.Ale stejně,spokojená moc nejsem.
Už mám v levém sloupci napsanou váhu jak jste si mohly všimnout.No od nejnižší váhy jsem přibrala 10kg.Docela mazec no.Ale dám to dolů,jsem si jistá:)Na velikonoce se s mamkou chystáme jet nakupovat takže mám motivaci..Navíc to léto..plavky,šaty,voda a tak..Dneska jsem šílene unavená.Snad bude zítra líp:)
Co vy?Jakej byl den?:)

po víkendu zase tady.

28. března 2011 v 13:32 | Denis |  Me...
Ahojte princezny jsem zase tu.
Jsem uplně mrtvá.Ta změna času mi dává fakt zabrat.Co vy?taky vás tak odrovnala?A víkend?dobrý?Hubutí se daří?:)
Povídejte,přehánějte..Já jdu zalízt do pelechu a spát.Fakt mord tenhle den..
Večer přidám jídelníček a během dne možná i nějaký články:)

Alkohol-nepřítomnost.

25. března 2011 v 6:57 | Denis |  Me...

Ahoj kočky:)
Jen pár organizačních věcí.V pátky a soboty tu nebudu.
Miluju alkohol a budu ho pít.Právě vty pátky a soboty.bohužel.ale i tak se budu snažit jíst málo a v neděli bude očistný den jen s ovocem a zeleninou asi.
Takže se ozvu v neděli:)
Držte se přez víked:) Já se taky budu snažit.a v neděli mě tu máte jak na koni!!:)

jídelníček 24.března 011

24. března 2011 v 18:10 | Denis |  Me...
Ahoj:) Dneska byl ale nadupanej den...Vykoupat do postele a spát:D Jídlo je takový..no nejsem moc spokojená mělo bejt nějak jiný ale vzhledem k časové tísni,mněnění plánů a nedostatku peněz je takové jaké je. Doufám,že vám se dnes den i jídlo vyvedlo:) Sn: bílý jogurt Sv: malá káva s mlékem Ob: zelný salát,musli tyčinka ProFigur Sv: káva černá Ve: nic Pití: voda Ps.: Chtěla jsem dát obrázek,ale nějak mi blbne blog.cz takže dneska takhle stroze:D :)

Jídelníček 23.března 011

23. března 2011 v 13:58 | Deniss |  Me...
Ahoj princezny:)
Dneska je fakt divnej den..nudnej.unavenej.vůbec ne jarní.
Jsem nějaká zlenivělá už od rána a pochybuju že se to do večera změní.
S jídlem jsem celekm spokojená.i když jsem původně myslela že si dám k obědu jen trochu toho kuřecího a zeleinovej salát,jenže ten v jídelně neměli tak sem si dala aspon tu jednu bramboru.Snad nic hroznýho no..
A co vy?Jaký jste měly den?:)
Sn: plátek celozrnného chleba s máslem,okurka , malá káva
Sv: jablko , velká káva
Ob: malá porce libového kuřecího masa , jeden vařený brambor
Sv: bílý jogurt
Ve: bílá paprika

pití: voda,zelený čaj

Jídelníček 22.března 2011

22. března 2011 v 18:14 | Denis |  Me...
-
Snídaně: jablko,zelený čaj
Svačina: černá káva
Oběd: plátek ryby,yelný salát,paprika
Svačina: černá káva
Večeře: kus okurky,rajče,zelená paprika

Určitě taky vnímáte to,že nikdo nepříchází už fest dlouho s novými dietami.At hledáte jak hledáte furt nacházíte ty samé..Mléčná,Atkinsonova,Margitova,dieta modelek,ovocná,nízkotučná,nízkosacharidová,bílkovinová,podle GI, a tak dál a tak dál.No a kdyby mezi váma byla nějaká,která našla v poslední době nějakou novinku,nebo aspon nějakou dietu co je méněě známá,tak bych byla velice vděčná,kdyby jste mě o ní informovali:) Klidně to může být i něco z vaší hlavy,co je osvědčené:)

Jinak,svou aktuální váhu nevím a do soboty ani nezjistím nebot jsem na intru.Takže aktuální váha je neplatná a rozhodně o dost vyžší.Až zjistím tak doplním:)

Jestli je tu ještě někdo kdo si na mě pamatuje,tak budu ráda když se ozvete a napíšete vaše pokroky,popřípadě co všechno se ve vašem hubnutí odehrálo a změnilo:)

Nové roční období s přáním nové postavy.

22. března 2011 v 12:52 | Denis |  Me...
Ahoj všem.
Znáte ten pocit,kdy se vám zdá,že v odrazu zrcadla něco nesedí.Ty stehna,jsou tlustší?lýtka kulatější?tváře nejsou propadlé,ale zakulacené?dvě brady namísto jedné?tukové záhyby na zádech?TO snad NE!
Několikrát zhubneš,ale taky několikrát přibereš.Střídá se to.Jo,zase připomíám velrybu.
Je jaro,to znamená,že ani nemrknu a sundám všechny svetry a kabáty a já jsem VELRYBA!
Znamená to impuls pro zahájení D.I.E.T.Y !
Dneškem počínaje.
Oběhám SBéčka,zjistím kdo funguje a kdo ne,ozvu se vám a budu ráda když vy mě též.Podpora a spolupráce bude potřeba:)