Březen 2009

31.3 -jídelníček

31. března 2009 v 13:35 | Deni$$MurderDoll |  Me...
Ahoooj kočkyyy!:)
Taaaakže...

Snídaně: jogurt Jogobela s trochou pšeničnejch vloček

Svačina: jogurt Activia tvarohová,musli tyčka

Oběd: 1 cottage,kousek okurky a kousek papriky ,velký hrnek melty s lžičkou medu,jogurt (nojo..hlad no... :( )

Odpoledne,večer: rum :D

A co vy slečny?:)

!!!Osvědčené rady na hubnutí!!!

30. března 2009 v 16:54 | Deni$$MurderDoll |  Tipy,Triky,Diety

Blanka:
Mě při hubnutí vždy dělalo problém to, že jsem měla pořád hlad. Teď to řeším tak, že se snažím jíst co nejvíce potravin, kde je vláknina. Ta totiž v žaludku nabobtná a člověk má pak pocit, že je zasycený. Přitom vláknina se z těla vyloučí, takže se tolik neukládá do tuků. Hodně vlákniny je například v ovoci a zelenině, ovesných vločkách, rýži, čočce, hrachu, sójovém masu a celozrnném pečivu.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lejlina:
Při hubnutí se musí jíst. To je zásada, kterou jsem slyšela už mockrát, a která vážně funguje. Jde o to, že se jí co dvě hodiny velmi malá porce. Nemám tak hlad a hlavně mám pocit, že můžu pořád něco jíst. Jde o to, že si tělo navykne na pravidelný příjem jídla, tudíž se oblbne, protože ví, že nemusí dělat tukové zásoby, protože má jídla dost. Já mám nastavený mobil, takže mi každé dvě hodiny pípne, protože kolikrát zapomenu na to, že mám jíst. Vážně to funguje, už jsem dost zhubla a nemám žádný jojo efekt.
Terka: Já jsem si kvůli hubnutí založila velký tlustý sešit, který jsem nadepsala hubnoucí deník a do něj si píšu nejenom svoje pokroky ,ale hlavně si do něj lepím všechny zajímavé články, které kde najdu a které si přečtu, abych měla všechny informace pohromadě. Znáte to, člověk narazí na spoustu triků a zajímavostí, jenže se mu často vypaří z hlavy, takže je dobré si to sbírat. Já jsem to pojala i trochu "umělecky"...ke každému článku si nakreslím nějaký obrázek, který s tím souvisí, vyhraju si i s nadpisy a podobně, takže mě pak moc baví si tím listovat a pročítat si ho. No a samozřejmě ten největší přínos to má pro hubnutí. Můj deník má už hodně stran, je moc tlustý a je v něm plno zajímavých informací, takže si ho chtějí kámošky pořád půjčovat. Vedu si tam i přesné záznamy, co mi pomohlo zhubnout, každý den si vedu záznam o tom, co jsem snědla a jestli jsem se ten den věnovala nějakému sportu. Takže jestli můžu poradit, pořiďte si něco podobného, budete mít užitečné rady po ruce a taky přehled o tom, co pro hubnutí děláte.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ludmila:
Hubnete? Pak by ve vašem jídelníčku určitě neměly chybět mořské řasy. Teda chuť nic moc, to je třeba říct, ale když se zalijou vodou, pořádně nabobtnají a spolehlivě vám zaplní žaludek, takže nemáte hlad. Ale určitě nejezte jen ty řasy, to je spíš jako podpůrný prostředek, já to dělám tak, že jima nahradím třeba jedno jídlo denně a zbytek dne jím normálně, ale malé porce, hodně zeleniny, ovoce a nízkotučných výrobků.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kamila:
Když jsem hubla, moc mi to nešlo a přitom se mi zdálo, že dělám všechno, co můžu. Přišlo mi v pořádku, že občas na něčem ulítnu, ale řekla jsem si, že občas nějaká drobnost (sladkost atd.) nevadí. Jenže pak jsem si začala psát deník, co všechno přes týden sním a to úplně všechno, všechny detaily. A to jsem se pak nestačila divit. Denně kávička nebo kakao z automatu, ke kávičce sušenka s čokoládou, k obědu cocacola, tři cukry ráno do čaje, apod. Když jsem pak vystopovala všechny své zlozvyky a zbavila se jich, najednou to šlo. Radím si po nějaký čas všechno zapisovat, tak zjistíte, kde děláte chybu a čeho se máte vyvarovat.


Sandra:
Jaké je mé tajemství štíhlé postavy? Jednoduše dodržuju to, že jsem omezila přílohy, klidně si dám maso a místo brambor zeleninový salát. Takže přílohy vynechejte úplně a nahraďte je zeleninou. Pak, když nakupuju potraviny, tak na nákup chodím vždy s plným žaludkem, jinak nakoupím i to, co nechci. A ještě jednu věc, co mi moc pomohlo, po jídle zbytky ihned uklízím, pohled na nedojezenou porci by mohla svádět k tomu, abyste ho snědli, i když už nemáte hlad.


Marie:
Hubnutí je hlavně o tom vědět, co jíst. Není nic horšího než se ráno vzbudit a nemít naplánovaný jídelníček. To pak jdete do ledničky a sníte, co vidíte. To stejné oběd- nevíte, kde narychlo sehnat něco zdravého, tak jdete a koupíte si vlašák s rohlíkem nebo hamburger. A večer už máte sílu tak akorát lehnout si s chlebem a salámem k televizi. Takže, co je prostě strašně důležité, je mít naplánováno na den dopředu, nebo ještě lépe na týden dopředu, co budete přesně jíst a také to mít dopředu nakoupené a uvařené. Já si vždycky v sobotu přesně rozepíšu, co budu jíst, pak jdu na koupit a v neděli si navařím týden dopředu a dám si to do mražáku. V neděli mám sice dost vaření a chystání, zato pak mám celý týden klid. Dělám si i obědy do umělohmotných misek a pak si to v práci v mikrovlnce ohřeju. Možná navrhnete, že mikrovlnku v práci nemáte, ale dají se chystat i studené věci, hlavně pak saláty a ráno si k tomu koupíte čerstvé pečivo. Takže ráno mám většinou velký talíř müsli s ovocem, jogurtem a půl litru čaje, v práci pak ovoce, bílý jogurt, oříšky a oběd, o kterém jsem už psala a večer si dám to, co si vytáhnu z mrazáku (čočka, špenát, polévka, těstoviny atd.). Můžu vám říct, že jde o velkou úsporu času, taky peněz, protože nakupujete jen to ze seznamu a ne to, co vám padne do oka, ale zbavila jsem se žaludečních problému a hlavně nadváhy, takže předávám dál a hodně štěstí všem, co marně bojují s nadváhou a kilama.



Zase pár nákejch rad...

30. března 2009 v 16:30 | Deni$$MurderDoll |  Tipy,Triky,Diety


1. K jídlu se vždy pohodlně a klidně usaďte. Soustřeďte se na jídlo a snažte se vnímat jeho chuť.


  1. Naplňte svůj talíř vždy jen z 75 - 80 %. Až vše dojíte, už si nepřidávejte.

  1. Není nutné sníst vše, co je na talíři. V momentě, kdy se dostaví pocit sytosti, talíř odložte. Jídla není škoda, zato vaší postavy ano.

  1. Více pijte, nejméně 2,5 litru tekutin denně. Ideální je voda, ovocné střiky, bylinkové čaje.

  1. Jíst se doporučuje v pěti malých porcích denně, tak abyste nehladověla a tělo nemělo tendence si ukládat zásoby. Zeleninu můžete jíst i mezi jídly.

  1. Vařte si sama. Jen vy sama víte, kolik jakých surovin jste do jídla dala. Zároveň se ale zajímejte se o to, jak plnohodnotně nahradit nezdravé a tučné potraviny.

  1. Naučte se rozpoznávat hlad od chuti. Jestliže máte hlad, najezte se. Jestliže jste ale před chvíli dojedla, půjde o chuť, která mívá nejčastěji psychický podtext. Pátrejte tedy po příčinách - je vám smutno? Nudíte se? Jste ve stresu?

  1. Zákazy jsou zakázány! Pokud ráda mlsáte - smíte. Stanovte si ale jasná pravidla, například mlsat ano, ale jen jednou denně v malém množství.

  1. Raději nechoďte hladová na místa, kde je dostupné neomezené množství jídla. Rauty či švédské stoly tak zvládnete mnohem lépe.

  1. Nemějte výčitky svědomí, když náhodou pravidla porušíte. Pokud to některý den s jídlem trochu přeženete, omezte se následující den. Pro hubnutí je důležitá celková negativní bilance příjmu kalorií.

Jídelníček-30.3.09

30. března 2009 v 16:23 | Deni$$MurderDoll |  Me...
Táák ahoj holčiny!:) první den mojí dietky.. :) no dobrý:) ale pozejtří..ten třetí den...to bude nejhorší!:( musim to ale nák dát:) Takže...

Snídaně: Aktivia vlákninová s dvěma lžícema pšeničných vloček

Sváčina: půl malinýho jablka

Oběd: půl velkýho jablka

Sačina: nic

Večeře: nic

Pití: 2x leká čaj s trochou medu,2x velký čaj ,2l vody


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tak co?Co vy holčiny?Já sem celkem spokojená...Zítra si víc promyslim dneska sem tak nák brala co mi přislo pod ruku měla sem rozházený ráno...No...Tak napísejte jak to jde a držím palečky:) papa kočky:*

zítra 30.3 začínám-20kg za 3 měsíce..

29. března 2009 v 14:53 | Deni$$MurderDoll |  Me...
Dobrý den slečny.Zítřkem začíná moje dieta.První tři dny nebudu tak drastická at me nepřepadaj žravky..Postupne to ale budu všechno snižovat..Zítra napíšu jídelníček..a ted už opravdu slibuju..jdu do toho!Jsem odhodlaná!Odhodlaná a zhnusená...Chc být s vámi všemi v kontaktu..každý den..pořád..chci aby sme všichni spojily naše síly a držely se za ruce..


KURVA!UŽ MUSIM...POMOC...!

16. března 2009 v 19:51 | Bublina |  Me...
No...a zas je to tady!pokousim se jak chci...a ono nic proste!!!Nejde to!ale musim...potrebuju pomoct...za tri tejdny rodinna oslava..do tej musim zhubnout aspon 5kg!!!no...spis...no aspon 7! pak taky bude leto...velky prazdniny...plavky(!) v srpnu jedu na svatbu mezi pribuzny ktery malo vidam..taky chci vypadat dobre...no a pak nova skola...preci tam nemuzu prijit jako naka...becka!!! takze cilu mam dost...fakt dost!Potrebuju nakyho partaka...chce do toho nekdo semnou?prosim...pomuzeme si..navzajem...piste..piste....